Intro - Reisverslag uit Katwijk-Midden, Nederland van MTAinCapetown - WaarBenJij.nu Intro - Reisverslag uit Katwijk-Midden, Nederland van MTAinCapetown - WaarBenJij.nu

Intro

21 Juli 2014 | Nederland, Katwijk-Midden

Beste vrienden, familie en bekenden.

Zoals jullie allemaal weten zijn wij, Marc, Thirza en Anna het afgelopen jaar druk bezig geweest met onze reis naar Malawi en Zuid-Afrika. Zo hebben wij samen met de andere mensen uit het Malawi Mission Work Team op vele manieren geld opgehaald voor de mensen in Malawi. We hebben een bedrag van wel €43.000,- kunnen geven, iets waar we heel trots op zijn!!!!

Samen met het M.M.W.T. vliegen we donderdag 21 juli om 10:10 naar Malawi. Twee weken hopen we hier hard te gaan werken, tijdens deze periode kunnen jullie ons volgen via de blog van ons team: http://mmwtkatwijk.waarbenjij.nu/. (Ook via facebook te volgen: https://www.facebook.com/mmwtkatwijk)

Na deze twee weken van hard werken, hopen wij op vrijdag 8 augustus vanuit Lilongwe (Malawi) via Johannesburg (Zuid-Afrika) naar Kaapstad te vliegen. In deze prachtige stad blijven we een week, onze reiservaringen willen we tijdens deze week graag via deze blog met jullie delen!

Volg onze blog door je in te schrijven voor de mailinglijst en ontvang direct een e-mail voor elk nieuw verslag.

Liefs
Marc, Thirza en Anna (MTA)

• 21 Juli 2014 - 15:59

Amber:

Spannennndddd! Ik ga jullie reisverslag volgen! ;-)

Tags: Spanning